loading...
انجام پروژه های پزشکی
پزشک بازدید : 161 یکشنبه 14 بهمن 1397 نظرات (1)

 انجام پروژه های آماری و داده کاوی
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
 

انجام پروژه های آماری و داده کاوی

مشاوره و انجام پروژه های مربوط به داده کاوی و انجام پروژه های آماری و داده کاوی در مجموعه علمی پژوهشی شکوفا اندیش توسط اساتید مجرب در این رشته؛ در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت. برای اطلاع از تعرفه ارایه خدمات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 انجام پاورپوینت دفاع و متن سخنرانی

   
انجام پروژه آموزش نرم افزاری اقتصادی و مالی 1
حقوق 4
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
معرفی رشته حقوق
رشته حقوق در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شامل گرایش های متفاوتی می باشد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.
در مقطع کارشناسی رشته دارای گرایش خاصی نمی باشد.

در مقطع کارشناسی ارشد تنوع و گرایش های این رشته بیشتر شده که در ادامه با آن ها آشنا می شویم:
* حقوق جزا و جرم شناسی
* حقوق خصوصی
* حقوق مالکیت فکری
* حقوق محیط زیست
* حقوق عمومی‌
* حقوق بین‌الملل
* حقوق تجارت بین‌الملل
* حقوق بشر
* حقوق خانواده
* حقوق ثبت اسناد و املاک
* حقوق حمل و نقل
* حقوق سردفتری
* حقوق اسناد و قراردادهای تجاری
* حقوق مالی- اقتصادی
* حقوق کیفری اطفال و نوجوان
* حقوق دادرسی اداری
* حقوق نفت و گاز
* حقوق بشر
* حقوق تجارت الکترونیک
* حقوق ارتباطات
* حقوق تجاری اقتصادی بین المللی
* حقوق شرکت های تجاری
زبان و ادبیات فارسی 1

زبان و ادبیات فارسی
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
بعضی‌ها می‌گویند باید فراموش کرد و یا حداقل کمتر به آن پرداخت چرا که در عصر ماشین و قرن بیست و یکم سخن گفتن از آن نشانه عقب‌ماندگی و دوری از واقعیت‌هاست. می‌گویند وقتی به یاری آن حتی نمی‌توان یک سنجاق قفلی را ساخت چرا باید هم‌ّ و غم خویش را صرف آن کرد وخلاصه ادبیات مال دوران لب جوی و سایه درخت و آواز بلبل بوده است و حالا که این دوران سر آمده است با ادبیات نیز باید خداحافظی کرد.این در حالی است که رشته زبان و ادبیات فارسی بهترین بستر برای ورود به شناخت فرهنگ و عرفان و حتی معارف دینی ما است. چون سرفصل‌ها و دروسی که در این رشته تدریس می‌شود هر کدام مسیری است که به دشت‌های وسیع معرفت منتهی می‌گردد. مثلاً معانی و بیان و آرایه‌های ادبی موجب ارضاء حس زیباشناسی در حوزه ادبیات می‌شود و از دیگر سو صنایع شعری و فنون بلاغی مانند تملیح، استعاره و مجاز کلیدی برای پی بردن به نکات باریک و اشارات معنایی متون ادبی است. امروزه‌ دامنه‌ ادبیات‌ فارسی‌ بسیار گسترده‌ است‌ به‌ گونه‌ای‌ که‌ پیش‌بینی‌ می‌شود بتوان‌ ده‌ گرایش‌ برای‌ آموزش‌ ادبیات‌ فارسی‌ تدوین‌ کرد؛ یعنی‌ دانشجو طی‌ دو سال‌ دروس‌ عمومی‌ ادبیات‌ را بخواند و در دو سال‌ بعد یکی‌ از گرایش‌های‌ علوم‌ بلاغی‌، ادبیات‌ داستانی‌ و گرایش‌های‌ دیگری‌ که‌ می‌توان‌ در این‌ رشته‌ پیش‌ بینی‌ کرد، مطالعه‌ کند. اما آنچه‌ امروزه در دانشگاه‌ها به‌ عنوان‌ رشته ادبیات‌ فارسی‌ تدریس‌ می‌شود،‌ دارای دو شاخه‌ اصلی‌ زبان‌ فارسی‌ و ادبیات‌ فارسی‌است. که‌ در بخش‌ زبان‌ فارسی‌ مسایل‌ مربوط‌ به‌ زبان‌ شناسی‌، دستور زبان‌، اصول‌ نگارش‌ و ویرایش‌ و در بخش‌ ادبیات‌؛ سبک‌شناسی‌، نقد ادبی‌، انواع‌ ادبی‌، تاریخ‌ ادبیات‌، صنایع‌ ادبی‌ شامل‌ بدیع‌، معانی‌ و بیان‌ و عروض‌ همچنین‌ متون‌ نظم‌ و نثر کلاسیک‌ مورد بررسی‌ قرار می‌گیرد.
روانشناسی 1
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
روانشناسی
 روانشناسی بالینی
 روانشناسی عمومی
 روانشناسی تربیتی
 روانشناسی صنعتی و سازمانی
 روانشناسی استثنایی

روان‌شناسی را می‌توان به طور کلّی به دو بخش پژوهشی (جهت افزایش دانش‌پایه) و کاربردی (جهت به کار بستن دانش در حل مسائل دنیای واقعی ) تقسیم کرد.
به دلیل آن که روان‌شناسی با موضوعات دیگری از قبیل زیست‌شناسی، فلسفه، انسان‌شناسی و جامعه‌شناسی نیز ارتباط دارد، شاخه‌های جدید پژوهشی و کاربردی به طور مستمر در حال شکل‌گیری است.
مدیریت 4
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
درس‌های این رشته در طول تحصیل:
دروس‌ مشترک‌ در‌ گرایش‌های‌ مختلف‌ مدیریت‌:
اصول‌ حسابداری‌، ریاضیات‌ و کاربرد آن‌ در مدیریت‌، آمار و کاربرد آن‌ در مدیریت‌، کامپیوتر و کاربرد آن‌ در مدیریت‌، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان‌، روش‌ تحقیق‌ در مدیریت‌، مبانی‌ سازمان‌ و مدیریت‌، تحقیق‌ در عملیات‌، مدیریت‌ رفتار سازمانی‌، مدیریت‌ منابع‌ انسانی‌، حقوق‌ اساسی‌، مبانی‌ مدیریت‌ اسلامی‌، سیستم‌های‌ اطلاعاتی‌ در مدیریت‌.

 
حسابداری 1

حسابداری
حسابداری زبان تجارت خوانده می‌شود.زیرا از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم را دربارهٔ واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذی‌نفع و ذی‌علاقه قرار می‌دهد. این اشخاص شامل مدیران، صاحبان سرمایه، اعتبار دهندگان، سازمان‌های مالی و اقتصادی دولت و از این قبیل هستند. از منظری دیگر از حسابداری با نام سیستم اطلاعاتی حسابداری Accounting Information System یاد می‌شود که برای پردازش اطلاعات مربوط به رویدادهای مالی موثر بر سازمان‌ها و واحدهای تجاری و گزارش اثرات این گونه رویدادها به تصمیم‌گیرندگان، طراحی شده است.
طبق «بیانیه اساسی تئوری حسابداری»: حسابداری عبارت است از فرایند شناسایی، اندازه گیری و گزارشگری اطلاعات اقتصادی برای تصمیم گیری‌های آگاهانه به وسیله استفاده کنندگان آن اطلاعات. بیانیه در تشریح این تعریف آورده است بر اساس دیدگاهی جامع، «اطلاعات حسابداری» را می‌توان «اطلاعات اقتصادی» تلقی کرد.
گاهی اوقات به اشتباه از مفهوم دفترداری برای تعریف حسابداری استفاده می شود. دفترداری عبارت است از: فن ثبت، طبقه بندی و خلاصه سازی مبادلات واحد تجاری. البته این عملیات در گذشته صرفاً در دفاتر حساب انجام می شد. اما امروزه ثبت های حسابداری با استفاده از کامپیوتر انجام می شود. حسابداری مفهوم وسیع تری از دفترداری را دربر می گیرد. در واقع دفترداری بخشی از وظایف حسابدار است. همه حسابداران از مجموعه قواعد یکسان تحت عنوان اصول پذیرفته شده حسابداری برای تهیه گزارش های حسابداری استفاده می کنند.
اطلاعات مربوط به معاملات روزمره، اساس تهیه گزارش‌های مالی را تشکیل می‌دهد. در واحدهای بازرگانی، فعالیت‌هایی نظیر خرید و فروش کالا، خرید ماشین آلات و پرداخت هزینه‌های جاری مانند اجاره، حقوق، بهای آب و برق از جمله معاملات روزمره است.
جغرافیا 1
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
دوره کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری یکی از برنامه های علمی و هنری آموزش عالی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران با اهداف زیر تهیه و تدوین شده است.تربیت کادر متخصص و متعهد برای انجام امور شهرسازی و تهیه طرحهای جامع شهری ایجاد فضای مناسب تحقیق و پژوهش در امر توسعه شهری، بهسازی، نوسازی و ساماندهی شهرهای موجود و ایجاد شهرهای جدید تغذیه سازمانها و نهادهای مربوطه از نظر کارشناسی برای اجرا و نظارت در اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهری و منطقه ای.
از آنجائیکه ایران کشوری است که در مرحله گذار از شیوه زندگی سنتی به شیوه زندگی شهری قرار گرفته و برای دهه های آینده رشد و توسعه سریع شهری خواهد بود و از طرف دیگر شهرهای موجود بخاطر قدمت تاریخی و طول مدت حیات در برخی از بخش ها رو به فرسودگی می روند لذا تربیت کارشناسان این رشته در تهیه و اجرای طرح ها ایران را از نظر تخصص شهرسازی و برنامه ریزی منطقه ای بی نیاز خواهد کرد.
تاریخ 1

تاریخ را سه گونه می ‏توان تعریف کرد:
1. علم به وقایع و حوادث سپری شده و اوضاع و احوال گذشتگان. زندگی نامه ‏ها، فتح نامه ‏ها، سیره ‏ها که در میان همه ملل تالیف شده و می‏ شود از این مقوله است.
علم تاریخ در این معنی، اوّلاً جزیی، یعنی علم به یک سلسله امور شخصی و فردی است نه علم به کلّیات و یک سلسله قواعد و ضوابط و روابط، ثانیاً یک علم «نقلی» است نه عقلی، ثالثاً علم به «بودن‏»ها است نه علم بن «شدن‏»ها، رابعاً به گذشته تعلّق دارد نه به حاضر. ما این نوع تاریخ را «تاریخ نقلی» اصطلاح می‏ کنیم.
2. علم به قواعد و سنن حاکم بر زندگی های گذشته که از مطالعه و بررسی و تحلیل حوادث و وقایع گذشته به دست
می ‏آید. مورّخ به معنی دوم در پی کشف طبیعت حوادث تاریخی و روابط علّی و معلولی آن هاست تا به یک سلسله قواعد و ضوابط عمومی و قابل تعمیم به همه موارد مشابه حال و گذشته دست یابد. ما تاریخ به این معنی را «تاریخ علمی» اصطلاح می ‏کنیم.
این جهت، تاریخ را بسیار سودمند می‏ گرداند و آن را به صورت یکی از منابع «معرفت» (شناخت) انسانی درمی‏ آورد او را بر آینده‏ اش مسلّط می ‏نماید.
تاریخ علمی مانند تاریخ نقلی به گذشته تعلّق دارد نه به حال، و علم به «بودن ها» است نه علم به «شدن ها»؛ اما بر خلاف تاریخ نقلی، کلی است نه جزیی، و عقلی است نه نقلی محض.
تاریخ علمی در حقیقت بخشی از جامعه شناسی است؛ یعنی جامعه شناسی جامعه ‏های گذشته است.
3. فلسفه تاریخ؛ یعنی علم به تحوّلات و تطوّرات جامعه‏ ها از مرحله‏ ای به مرحله ی دیگر و قوانین حاکم بر این تطوّرات و تحوّلات؛ به عبارت دیگر، علم به «شدن» جامعه‏ ها نه «بودن» آنها.هنگامی که لفظ تاریخ استعمال می ­شود، ممکن است منظور گوینده، دانش تاریخ باشد که نام یک علم است و یا حوادث و وقایع انسانی در گذشته باشد که موضوع علم تاریخ است. متفکران زیادی متوجه این اشتراک لفظی و لزوم تفکیک آن هنگام بحث از تعاریف و مفاهیم تاریخ بوده و آن را بیان داشته ­اند.
علوم سیاسی 1

علوم سیاسی
آنچه مردم به نام سیاست و مسائل سیاسی می شناسند با سیاست به مفهومی که در رشته علوم سیاسی مطرح است، تفاوت بسیار دارد و دانشجویان موفق این رشته نیز نه یک سیاستمدار بلکه یک سیاست شناس خواهند شد.
در واقع علوم سیاسی به بررسی اندیشه ها و نظریه های سیاسی و کارکرد آنها در عرصه جامعه می پردازد و به عبارت دیگر رشته علوم سیاسی یعنی ارائه یکسری نظریه ها و یا یکسری ابزارها و راهکارهایی که بر اساس آنها هر جامعه شرایط و مشکلات حال را بررسی کرده و از پیش پا برمی دارد و برای حرکتها و اقدامات بعدی یعنی ترسیم فضا برای مسیر آینده برنامه ریزی می کند و همچنین از تجارب و دستاوردهای بشر که در طول تاریخ در عرصه اجتماع به دست آورده است، بهره می برد.
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل دارای گرایش های زیر است:
علوم سیاسی
روابط بین‌الملل
مطالعات منطقه‌ای
اندیشه سیاسی در اسلام
دیپلماسی و سازمان‌های بین‌المللی
علوم تربیتی 1

دروس  مشترک در دوره ی کارشناسی

دروس مشترک در گرایهای گوناگون علوم تربیتی در دوره ی کارشناسی عبارتند از:
تاریخ آموزش و پروش در اسلام و ایران، فلسفه آموزش و پرورش، اصول و مبانی آموزش و پرورش، آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش و پرورش ابتدایی راهنمایی و متوسطه، اخلاق اسلامی، روش‌ها و فنون تدریس، روانشناسی عمومی، روان‌شناسی تربیتی، روان‌شناسی رشد کودکی و نوجوانی، جامعه‌شناسی عمومی، جامعه‌شناسی آموزش و پرورش، اقتصاد آموزش و پرورش، مقدمات مدیریت آموزشی، مقدمات برنامه‌ریزی آموزشی ودرسی، آموزش و پرورش کودکان استثنایی، مقدمات مشاوره و راهنمایی، مقدمات تکنولوژی آموزشی، آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری، روش‌های آماری در علوم تربیتی، سنجش واندازه‌گیری در علوم تربیتی، مقدمات روش تحقیق در علوم تربیتی.

در سطح کارشناسی ارشد
رشته ی علوم تربیتی در دوره ی کارشناسی ارشد در ایران سه گروه آزمونی و مجموعاً ۱۵ گرایش تحصیلی دارد که عبارتند از:
گروه‌ علوم‌ تربیتی‌ ۱ شامل رشته‌های:
۱٫ برنامه‌ریزی‌ آموزشی ۲٫ برنامه‌ریزی درسی ۳٫ تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش (تعلیم‌ و تربیت اسلامی) ۴٫ آموزش بزرگسالان ۵٫ تحقیقات آموزشی ۶٫ تکنولوژی آموزشی ۷٫ مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی
گروه علوم‌ تربیتی ۲ شامل رشته‌های:
۱٫ روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی ۲٫ روانشناسی تربیتی ۳٫ مشاوره و راهنمایی ۴٫ مشاوره (مدرسه‌ای, شغلی, خانواده‌ای)
گروه علوم تربیتی ۳ شامل رشته‌های:
۱٫ آموزش و پرورش تطبیقی ۲٫ آموزش و پرورش پیش دبستانی ۳٫ آموزش و پرورش دبستانی
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
    خانه/انجام پروژه علوم انسانی
چاپ مقاله ISI , ISC

چاپ مقاله ISI , ISC

 
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
تعریف موضوع، تدوین مقاله، سابمیت و ارسال مقاله به یکی از ژورنال های ISI مرتبط ، اخذ اکسپت، چاپ مقاله استخراج مقاله از پایان نامه انجام شده متقاضیان و به روز رسانی و تقویت آن در حد اکسپت و چاپ در ژورنالهای مورد نظر ژورنال های آی اس آی مورد تائید وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی
ترجمه تخصصی

ترجمه تخصصی

 softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com

دپارتمان ترجمه تخصصی موسسه شکوفا اندیش با هدف ترقی سطح کیفی ترجمه مقاله و کتب در ایران فعالیت خود را با تشکیل تیم تخصصی ترجمه از دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه های برتر ایران شروع نمود. فعالیت اولیه بر اساس ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی جهت انتشار در نشریات معتبر و ترجمه کتب مرجع انگلیسی به فارسی شکل گرفت. در تیم ترجمه تخصصی شکوفا اندیش کلیه خدمات ترجمه توسط مترجمان تخصصی در هر رشته انجام گرفته و ویرایش نیتیو مقالات با همکاری چند مترجم بومی به زبان انگلیسی توسط ترجمه تخصصی ایران ایده پردازی و اجرا شد که حاصل این اقدام افزایش سطح کیفی مقالات معتبر بود و این دو مهم ترین عواملی بود که ترجمه تخصصی شکوفا اندیش رابه عنوان یکی از موفق ترین تیم های ترجمه در کشور بدل نمود.

 

 

 

 
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
خدمات ما

آموزش نرم افزارهای تخصصی
ترجمه مقالات از زبانهای خارجی به فارسی و بالعکس
آموزش نگارش متون آکادمیک ومقالات تخصصی , بین المللی و isi
آموزش و مشاوره اجرای پروژه های پژوهشی و دانشجویی و نرم افزاری, شبیه سازی و آماری

 

 

 

 

 

انجام پاورپوینت دفاع و متن سخنرانی

یکی از مهمترین عناصر در موفقیت یک پروژه یا پایان نامه ارایه مطالب و اسلاید های مورد استفاده در آن ارایه می باشد. شکوفا اندیش با ارایه جلسات آموزشی و آزمایشی دفاع از پایان نامه و همچنین انجام پاورپوینت دفاع و متن سخنرانی سعی کرده است تا همراهی مطمئن برای دانشجویان در آخرین گام های از مسیر تحصیلات دانشگاهی خود یعنی آماده سازی محتوای جلسه دفاع از پایان باشد، ما تماس بگیرید.

 انجام پروژه های سیمولینک و متلب

 

انجام پروژه های سیمولینک و متلب

نرم افزار متلب به عنوان یکی از مهمترین نرم افزارهای دانشگاهی برای انچام پروژه ها، نقشی بسیار کلیدی در دوران تحصیل دانشجویان، به خصوص دانشجویان فنی مهندسی و رشته هایی نظیر مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق دارد. متلب در زمینه هایی نظیر پردازش تصویر، داده کاوی و... عنصری جدایی ناپذیر از پروژه ها می باشد. برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه انجام پروژه های سیمولینک و متلب با ما تماس بگیرید.

 انجام پروژه های برنامه نویسی
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
 

انجام پروژه های برنامه نویسی

بسیاری از مقالات علمی برای پیاده سازی ایده و نوآوری ارایه شده به دانش برنامه نویسی نیاز پیدا می کنند، این عامل در کنار نیاز به پیاده سازی مقالات مربوط به رشته هایی نظیر کامپیوتر، ما را برآن داشت تا با تشکیل دپارتمان برنامه نویسی و همراه کردن اساتید و کارشناسان مجرب در این زمینه، اکنون با افتخار آماده ارایه خدمات در موضوع انجام پروژه های برنامه نویسی در بالاترین سطح ممکن باشیم، برای کسب اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از تعرفه ارایه خدمات و همچنین دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 انجام خدمات تایپ ، ویراستاری و نگارش متون آکادمیک

 

انجام خدمات تایپ ، ویراستاری و نگارش متون آکادمیک

از جمله خدمات مجموعه علمی پژوهشی شکوفا اندیش، انجام خدمات تایپ ، ویراستاری و نگارش متون آکادمیک در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت به دانشجویان گرامی است. برای اطلاع از تعرفه ارایه خدمات و یا دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

رای مشاهده لیست کامل مطالب مربوط به هر رشته بر روی عنوان آبی رنگ آن کلیک نمایید.
اجرای پروژه نرم افزاری مهندسی صنایع 9

انجام پروژه مهندسی صنایع
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
رشته مهندسی صنایع می توان رشته ای مرتبط با تحلیل و طراحی و پیاده سازی و بهینه نمودن سیستم های یکپارچه از انسان ، ماده ، دیتا ، تجهیزات و انرژی دانست.از این رشته می توان به ارزیابی و بررسی نتیجه های بدست آمده از سیستم یکپارچه بر مبنای علوم تخصصی دانش ریاضی ، طبیعی ، اجتماعی و همچنین قواعد و متدهای تجزیه و تحلیل مهندسی پرداخت.
اجرای پروژه نرم افزاری مهندسی برق 4

خدمات و مشاوره انجام پروژه در همه گرایش های مهندسی برق

مهندسی برق را می توان به عنوان علم تحلیل و بررسی ریاضی رخدادهای فیزیکی معرفی نمود که با بارهای الکتریکی و انتقال و پیامدهای آنان در ارتباط است.از جمله ی این پیامدها می توان به موضوعاتی از قبیل موج الکترومغناطیسی ، نیروی مغناطیسی ، نیروی الکتریکی ، میدان الکتریکی ، میدان مغناطیسی ، جریان الکتریکی ، پتانسیل الکتریکی و … اشاره نمود.رشته مهندسی برق به دلیل اکتشاف خواص مغناطیسی و الکتریکی مواد جهت کاربرد خواص مذکور به منظور ساخت و تولید لوازم الکترونیک و الکتریک مورد استفاده قرار می گیرد.
اجرای پروژه نرم افزاری مهندسی مکانیک 6

انجام پروژه مکانیک:
در مجموعه شکوفااندیش انجام پروژه های مهندسی مکانیک در همه گرایش ها و مقاطع ارشد و دکتری پشتیبانی میشود.

شاخه‌ای از مهندسی است که با طراحی، ساخت و راه‌اندازی دستگاه‌ها و ماشین‌ها سروکار دارد.تهیه و ساخت دستگاه‌هایی که انرژی‌های مختلف نظیر انرژی خورشید، انرژی هسته‌ای و انرژی شیمیایی را به کار می‌گیرند نیز در حوزهٔ این شاخه از دانش است. این رشته یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین رشته های مهندسی است.
مهندسی مکانیک نیازمند فهم مفاهیمی همانند مکانیک، سینماتیک، ترمودینامیک، دانش مواد، تحلیل سازه ها و الکتریسیته است .
اجرای پروژه نرم افزاری مهندسی عمران 9
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
انجام پروژه مهندسی عمران
انجام پروژه عمران , انجام پروژه مهندسی عمران , انجام پروژه عمران سازه

(به انگلیسی: Civil engineering)‏ رشته‌ای است که هدف آن تربیت نیروهای متخصصی است که بتوانند در پروژه‌های مختلف عمرانی در زمینه‌های ساختمان‌سازی، راه‌سازی، پل‌سازی، برج‌سازی، سازه‌ها و بناهای آبی، جمع‌آوری و دفع فاضلاب و غیره مسئولیت طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا را بر عهده گیرند. مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی یک کشور باز می‌گردد، مانند: سد، فرودگاه، جاده، برج، تونل، دکل‌های مخابراتی، ساختمان‌های مقاوم در برابر زمین‌لرزه، سیل و آتش و نیروگاههای برق و مصالح سبک، ارزان و با کیفیت مناسب برای ساخت و ساز، در حیطه کار مهندس عمران قرار می‌گیرد.
اجرای پروژه نرم افزاری مهندسی شیمی 4

نجام پروژه مهندسی شیمی , نگارش و ترجمه تخصصی مقالات

عبارت است از فرآیندی شیمیایی از قبیل واحدهای یک پالایشگاه،پتروشیمی، صنایع چوب و کاغذ، صنایع غذایی، صنایع سلولزی، صنایع پلیمر، صنایع شیمیایی معدنی و غیره .
انجام پروژه مهندسی شیمی فرآیند :
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
واحدهایی که فرآیندهای شیمیایی برای تولید انبوه به کار می‌رود. به این بخش از مهندسی شیمی، مهندسی فرآیند گفته می‌شود.
فرآیندهای مجزایی که توسط یک مهندس شیمی به کار گرفته می‌شوند (مانند تقطیر، استخراج و…)، عملیات واحد نام داشته و شامل واکنش شیمیایی، عملیات انتقال جرم، انتقال حرارت و انتقال اندازه حرکت هستند. این فرآیندها برای سنتز شیمیایی یا جداسازی شیمیایی با هم ترکیب می‌شوند.
اجرای پروژه نرم افزاری معماری 2

انجام پروژه معماری:
رسالت اصلی رشته معماری و انجام پروژه معماری ،طراحی ساختمان های مفید ، زیبا و اصیل و ساماندهی به محیط مصنوع و شکل دهی به فضای زندگی انسان در توازن با طبیعت متناسب با ارزش ها و شرایط فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و فنی جامعه است .
معماری در هر عصر گویای نحوه زندگی اجتماعی ، سیاسی،اقتصادی مردم آن سرزمین می باشد و به همین دلیل برای آگاهی از آنچه در آن مکان گذشته است به مطالعه معماری آن زمان می پردازند.
اجرای پروژه مهندسی کامپیوتر 4
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
مهندسی کامپیوتر (به انگلیسی: Computer engineering) دانشی مرکّب از مباحث رشته‌های مهندسی الکترونیک، مهندسی برق و طراحی نرم‌افزار است. این رشته برخلاف مهندس نرم‌افزار با طراحی، توسعه و تولید سیستم‌های کامپیوتری در هر دو شاخه سخت‌افزار و نرم‌افزار سر و کار دارد.

این رشته در ابتدا تحت پوشش رشته‌ای به نام انفورماتیک و تحت نظر دانشکده‌های ریاضی تدریس می‌شد. هم اکنون این رشته در اکثر دانشگاه‌ها با عنوان مهندسی کامپیوتر و تحت نظر دانشکده فنی (یا مهندسی) ارائه می‌گردد. علاقه‌مندان جهت مشاهده کتاب های رشته مهندسی کامپیوتر می‌توانند به سایت وزارت علوم مراجعه نمایند. گرایش‌های رشته مهندسی کامپیوتر و رده‌بندی تحصیلی آن در ایران به شرح زیر است:

گرایش‌های کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر به صورت زیر است:

گرایش ۱: هوش مصنوعی
گرایش ۲: معماری کامپیوتر
گرایش ۳: نرم‌افزار
گرایش ۴: الگوریتم و محاسبات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 1,231
  • بازدید کلی : 21,776