loading...
انجام پروژه های پزشکی
پزشک بازدید : 159 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

انجام پایان نامه مهندسی پزشکی

مهندسی پزشکی یا مهندسی زیست پزشکی (به انگلیسی: Biomedical engineering) به دنبال ایجاد ارتباط منطقی بین علوم مهندسی و دانش پزشکی می‌باشد.
تا قبل از قرن بیستم میلادی تشخیص و درمان بیماری بر اساس بررسی حالات بیمار، مطالعه سندرمها و عارضه‌های مربوط و ارائه مجموع‌های از روش‌های شناخته شده مبتنی بر تجویز دارو یا اعمال برخی عمل‌های جراحی صورت می‌گرفت. اما در اوایل قرن بیستم و در اوج آن در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ مفهوم جدیدی در پزشکی مطرح گردید. بر این اساس، ساختار بدن انسان به مثابه یک نظام بسیار هماهنگ مهندسی فرض و بیماری به عنوان عامل بی‌نظمی در این ساختار مطرح گردید. به این ترتیب دانشی به عنوان مهندسی پزشکی بنیان‌گذاری شد که حوزه فعالیت آن مطالعه ساختار بدن انسان به صورت سیستمیک، کشف قوانین فیزیکی و معادلات ریاضی حاکم بر اجزاء سیستم، فهم اندرکنش بین آنها، مدلسازی این فرآیندها و بررسی تاثیر بیماری بر روی این ساختار منظم و به تبع آن ارائه روشهای تشخیصی و درمانی مفیدتر‎ ‎برای بهبود بیماریها بود.

 

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

در مهندسی پزشکی با تلفیقی از علوم مهندسی برطرف کردن نیازهای پزشکی در زمینه ساخت و نگهداری تجهیزات و نیز ساخت ابزارهای پزشکی برای کاربردهای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماریها مد نظر می‌باشد. این رشته کاربرد علوم فنی و مهندسی است در یاری‌رساندن به پزشکان در تشخیص و درمان بیماری‌ها.

مهندسی پزشکی یکی از تازه‌ترین رشته‌هایی است که قدم به عرصه دنیای تکنولوژی جهانی نهاده و این رشته بدین منظور شکل یافته تا پزشکان را در تشخیص و درمان یاری دهد. مهندسی پزشکی دقت و تنوع در تشخیص را گسترش داده‌است بطوری که تشخیص بدون دستگاه‌ها امکان‌پذیر نیست. تاکنون دستگاه‌هایی از جمله EEG ,ECG ,MRI ,CT-Scan کمک بسیار بزرگی به پزشکی نموده‌اند و هم راستای وسایل تشخیصی وسایل و ملزومات درمانی گسترش یافته تا بیماران را به گونه‌ای تحت درمان قرار گیرند که می‌توان سمعک، ونتیلاتور، دیالیز(تراکافت)، اولتراسوند و کاربردهای متعدد لیزر را نام برد. مهندس پزشکی در گام‌های اولیه بهره‌برداری، تعمیر، پشتیبانی و نگهداری و تنظیم و استانداردسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دهد و در مراحل بالاتر توسعه، ارتقا و بهبود دستگاه‌های پزشکی و یا حتی می‌تواند به طراحی و ساخت یک دستگاه اقدام کند. در این رشته به علت ابداعات و نوآوری وسیعی که صورت می‌گیرد شاخه‌های جدیدی از مهندسی پزشکی سازمان می‌گیرند که شرح مختصری از زیرشاخه‌های این رشته ذکر شده‌است.


گرایشها

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

 

مهندسی پزشکی رشته‌ای متشکل از گرایش‌های متعدد مهندسی و علوم پزشکی است. در نتیجه پیدایش گرایشهای جدید این رشته دور از انتظار نخواهد بود. هم اکنون در ایران در مقاطع مختلف آموزش عالی گرایش‌های زیر تدریس می‌گردند:

    مهندسی پزشکی بالینی
    بیوالکتریک
    بیومکانیک
    بیومواد
    مهندسی بافت
    پردازش تصاویر پزشکی
    مهندسی توانبخشی
    مهندسی ورزش
    مدل سازی سیستم‌های فیزیولوژیکی
    ابزار دقیق در مهندسی پزشکی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

مهندسی پزشکی در ایران

اسم این رشته به خوبی انتخاب شده و ترکیبی صحیح از دو گروه ریاضی و تجربی است. مهندسی و پزشکی همکاری مطلوب و شایسته‌ای را در کمک به بیماران و پزشکان آغاز کرده‌اند و در این راه گام‌های موثری برداشته شده‌است که هر روزه بسیاری از خبرهای آن را در رسانه‌های شنیده‌اید با توجه به گسترش روز افزون سیستمهای مهندسی در حیطه بهداشتی و پزشکی، تربیت و وجود نیروی انسانی متخصص و متبحر که آشنا به وسایل و تجهیزات پزشکی امری ضروریست.

حداقل و حداکثر مجاز طول دوره کارشناسی مهندسی پزشکی در سه گرایش مطابق آئین نامه‌های دوره کارشناسی شورایعالی برنامه ریزی است. تعداد کل واحدهای درسی در طول دوره ۱۴۰ واحد می‌باشد که شامل دروس عمومی، پایه، اصلی، تخصصی و اختیاری، به شرح زیر می‌باشد:

    دروس عمومی ۲۰ واحد
    دروس پایه ۲۶ واحد
    دروس اصلی ۴۷ واحد
    دروس تخصصی ۴۷ واحد

گرایش‌ها و جهت‌گیری‌های کاری رشته مهندسی پزشکی، واقعاً وسیع است و زمینه‌های مختلفی از الکترونیک و پردازش سیگنال و مباحث نرم افزاری گرفته تا طراحی، ساخت، راه اندازی، نصب و تعمیر دستگاهها و قطعات پزشکی یا اندام مصنوعی، همچنین مواد به کار رفته در این وسایل را شامل می‌شود. جدا از این توضیحات، زمینه‌های کاری این رشته را می‌توان به ۳ بخش کلی تقسیم کرد:


طراحی و ساخت
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
الف- طراحی و ساخت دستگاههای آزمایشگاهی و الکترونیکی و تجهیزات مربوط به آنها، نظیر وسایل مخصوصی که با تکنیکهای خاص، عناصر موجود در یک نمونه (مثلاُ نمک خون و...) را به طرز دقیقی اندازه‌گیری کند مانند اسپکتروفتومتر که با تکنیکهای نوینی کار می‌کنند. ب- طراحی و ساخت بخشهای مکانیکی و برقی سیستم‌های تصویرگر پزشکی، مانند سیستم‌های سونوگرافی، رادیوگرافی، سی‌تی‌اسکن و دیگر دستگاههای که تصاویر ثابت یا محرکی را از بسیاری از بخشهای بدن به نمایش می‌گذارند. ج- طراحی و ساخت سیستم‌های اندازه‌گیری پزشکی و بیمارستانی، نظیر دستگاههای دریافت کنندة سیگنالهای مغزی. د- طراحی و ساخت قطعات و اندام مصنوعی بدن و موادی که در طول، تشخیص، درمان و معالجات بیماریها بکار می‌رود.

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

پزشک بازدید : 84 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

ماده 69 ) پایان نامه بخشی از دوره دکتری عمومی دندانپزشکی است که طی آن دانشجو موظف است در یک زمینه مربوط به رشته تحصیلی خود زیر نظر استاد راهنما به تحقیق بپردازد .

ماده 70 ) دانشجویان دوره دکتری عمومی دندانپزشکی باید پس از گذراندن 120 واحد درسی دوره دکتری عمومی دندانپزشکی ، تا یک سال واحد پایان نامه (1) خود را انتخاب و موضوع پایان نامه خود را به ثبت برسانند.

ماده 71 ) استاد راهنما با پیشنهاد دانشجو ، موافقت استاد راهنما و تائید گروه آموزشی مربوطه و تصویب شورای پژوهشی دانشکده مربوطه تعیین می گردد .

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

تبصره 1 : رتبه استاد راهنما حداقل استادیاری است . در موارد استثنایی با تائید شورای پژوهشی دانشکده می توان از اعضای هیات علمی مربی نیز به عنوان استاد راهنما استفاده نمود .

تبصره 2: در موارد خاص و با تصویب شورای پژوهشی دانشکده به منظور انجام تحقیقات بین بخشی دانشجو می تواند بیش از یک استاد راهنما داشته باشد .

ماده 72) در صورت لزوم به پیشنهاد استاد راهنما یک نفر از اعضای هیات علمی یا متخصصان و محققان برجسته پس از تائید شورای پژوهشی دانشکده به عنوان استاد مشاور تعیین می شود .

تبصره : سقف تعداد پایان نامه های دوره دکتری عمومی دندانپزشکی که به طور همزمان توسط هر استاد راهنما هدایت می شوند از فرمول تقسیم تعداد کل دانشجویان ورودی در هر سال به تعداد کل اعضای هیات علمی دانشکده مربوطه ضرب در عدد 4 بدست می آید . در دانشکده هایی که تعداد اعضاء هیات علمی زیاد است و با فرمول فوق سقف پایان نامه هر عضو هیات علمی عد کمی خواهد شد . هر عضو هیات علمی بر اساس مرتبه دانشگاهی و با تصویب شورای پژوهشی دانشکده ، حداکثر 3 پایان نامه دانشجویان با سال ورودی یکسان را به طور همزمان می تواند راهنمایی نماید .

ماده 73 ) انتخاب موضوع پایان نامه بایستی به هدایت استاد راهنما باشد .

ماده 74) موضوع پایان نامه نباید تکراری باشد به این معنا که پایان نامه به عنوان مشابه یا متفاوت ولی محتوی یکسان در 5 سال اخیر در دانشگاه ذیربط گرفته نشده باشد .

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138


تبصره : در موارد خاص و با نظر شورای پژوهشی دانشکده در موضوعاتی که ممکن است نیاز به تحقیق در کمتر از فاصله زمانی فوق باشد ، اخذ پایان نامه با عنوان و محتوای مشابه بلامانع است .

ماده 75 ) هر دانشجو باید یک موضوع را به عنوان پایان نامه انتخاب نماید .

تبصره :  انتخاب موضوع پایان نامه توسط گروهی از دانشجویان ( حداکثر 3 نفر) پس ازتائید استاد راهنما و تصویب شورای پژوهشی دانشکده به شرط رعایت موارد ذیل مجاز می باشد .

الف : حجم و اهمیت موضوع تحقیق با تعداد دانشجویان تناسب داشته باشد .

ب : تقسیم بندی موضوع تحقیق به گونه ای باشد که هر یک از دانشجویان ذیربط بتوانند انجام بخش مستقلی از پایان نامه را عهده دار شوند .

ماده 76) جهت ثبت موضوع پایان نامه باید مراحل زیر طی شود :

الف : بررسی انتخاب موضوع پایان نامه با هدایت استاد راهنما

ب: بررسی تکراری نبودن موضوع پایان نامه توسط معاونت پژوهشی دانشکده

ج : تصویب طرح پیشنهادی پایان نامه در گروه آموزشی مربوطه

د : ارائه طرح پیشنهادی پایان نامه از طرف گروه به معاونت پژوهشی دانشکده جهت تصویب در شورای پژوهشی دانشکده

ه – ابلاغ مصوبه شورای پژوهشی دانشکده به استاد راهنما جهت پایان نامه

تبصره : فاصله زمان ثبت موضوع پایان نامه تا زمان دفاع آن نباید کمتر از یکسال باشد .

ماده 77 ) هر پایان نامه باید حاوی موارد زیر باشد :

الف : چکیده به زبان فارسی و انگلیسی ( اهمیت و زمینه کار ، مواد و روش ، نتایج و نتیجه گیری)

ب : مقدمه (دلایل اهمیت موضوع پژوهش ، اطلاعات کلی در زمینه پژوهش و اهداف پژوهش

ج :  بررسی متون

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138


د : روش کار ( نوع پژوهش ، محیط و مواد پژوهش ، محیط و مواد پژوهش ، حجم نمونه و روش نمونه گیری ، روش جمع آوری اطلاعات ، روش تجزیه و تحلیل داده ها و انواع آزمون های آماری و مراحل انجام کار)

ز: نتایج ( استفاده از آزمون های آماری ، جداول ، نمودارها و بیان نتایج )

و : بحث و نتیجه گیری 0 بررسی نتایج حاصله ، مقایسه نتایج با سایر مطالعات ، بررسی علت تفاوت نتایج پژوهش با سایر مطالعات ، بررسی نقایص و محدودیت های پژوهش ، نتیجه گیری نهایی و ارائه پیشنهادات )

ه : مراجع

ماده 78) نگارش پایان نامه به زبان انگلیسی بلامانع می باشد ولی لازم است علاوه بر چکیده به زبان انگلیسی ، چکیده به زبان فارسی نیز داشته باشد .

ماده 79 ) هیات داوران که مسئولیت تصمیم گیری نهایی در مورد پایان نامه ها  را بر عهده دارند از اعضای زیر تشکیل می شود :

1 –استاد یا استادان راهنما

2 –استاد مشاور ( در صورت وجود)

3 –نماینده معاون پژوهشی دانشکده

4 –نماینده معاون آموزشی دانشکده از گروه مرتبط با پایان نامه

5 –یک عضو از اعضای هیات علمی یا محققان ، متخصصان و صاحب نظران به انتخاب گروه آموزشی مربوطه

تبصره : مرتبه علمی استاد راهنما و اعضای هیات علمی باید حداقل استادیاری باشد ، در شرایط خاص پس از تائید شورای پژوهشی دانشکده می تواند مربی باشد . در خصوص محققان و متخصصان و صاحبنظران داشتن مدرک دکتری تخصصی الزامی است .

ماده 80 ) ارزشیابی پایان نامه ها توسط هیات داوران در مقیاس نمره گذاری از صفر تا بیست صورت می گیرد و با توجه به نمرات مربوط به 99/16

 غیر قابل قبول                              پایان نامه های با نمره کمتر از 14

تبصره :  پایان نامه هایی می توانند درجه عالی را کسب نمایند که در یکی از مجلات علمی معتبر داخل یا خارج از کشور به صورت مقاله چاپ شده و یا اخذ پذیرش چاپ را در این مجلات ارائه نمایند . بدیهی است که ارائه مقاله و یا اخذ پذیرش چاپ مقاله باید قبل از دفاع از پایان نامه و تعیین نمره نهایی صورت گیرد .

ماده 81) کلیه دانشجویان موظف به دفاع از پایان نامه خود در آخرین نیمسال تحصیلی می باشند و چنانچه دانشجو در چهار چوب سنوات مجاز تحصیلی نتواند از پایان نامه خود دفاع و نمره قبولی کسب نماید ، علی رغم اینکه کلیه واحدهای درسی دوره آموزشی مربوطه را با موفقیت گذرانده باشد ، اخراج خواهد شد .

ماده 82) تعداد واحدها و نمره پایان نامه در آخرین نیمسال تحصیلی ثبت می شود ودانشجو از رعایت حداکثر واحدهای مجاز در آخرین نیمسال تحصیلی معاف است .

ماده 83) زمان فارغ التحصیلی دانشجو ، زمانی ست که تمامی واحدهای درسی خود از جمله پایان نامه را گذرانده باشد ( هرکدام که موخر باشد)azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138


ماده 84) کلیه حقوق مکتسب از پایان نامه متعلق به دانشگاه است .

ماده 85 ) یک نسخه از خلاصه هر پایان نامه می بایست به حوزه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت متبوع جهت بهره برداری و اطلاع رسانی به دیگر مراکز ارسال گردد .

پزشک بازدید : 99 جمعه 25 تیر 1395 نظرات (0)

ررسی مشکلات اسکلتی عضلانی دردندانپزشکان شهریزد درشهریورومهروابان درسال1377
   

خدیجه دهقان طزرجانی
   

دکترعزالدینی
   

دکتراخوان کرباسی
   

بررسی شیوع انومالی مرفولوژیکی رشدتکاملی دندان در رادیوگرافی پانورامیک درشهر یزد
   

حسین احمدی
   
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
دکترعزالدینی
   


بررسی علل تکراررادیوگرافیهای (PA)پری اپیکال دربخش رادیولوژی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد
   



بررسی شیوع دندانهای نهفته توسط رادیوگرافی پانورامیک ومعاینات کلینیکی درمراجعین به دانشکده دندانپزشکی وکلینیک رادیولوژی حضرت سجاد(ع)شهریزد
   


بررسی شیوع ریشه های باقیمانده دررادیوگرافی پانورامیک بیماران مراجعه کننده به دانشکده دندانپزشکی شهید صدوقی شهریزد
    azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

بررسی میزان رعایت اصول بهداشت وحفاظت دربرابراشعه Xدرمراکزدارای دستگاه  رادیوگرافی داخل دهانی شهرستان یزد
   

سعید ابراهیمی مقدم
   

دکترگودرزی پور
   

مقایسه تکنیکهای رادیوگرافی پانورامیک سینوسهاوواترز درتشخیص رادیو اپسیته های موجود درسینوس ماگزیلا
   

محمدرضا جهانبخشی
   

دکترگودرزی پور
   

مقایسه کارایی فیلم های داخل دهانی D,E جهت بررسی پوسیدگی های پروگزیمالی دندان
   

کوروش گودرزی پور
   

دکترعزالدینی
   

دکترداوری
   


بررسی میزان  تغییرات کورتکس زاویه فک پایین بااستفاده از رادیوگرافی پانورامیک درزنان بالای 20سال درسال8180
   


   


azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
بررسی رادیوگرافیک شیوع تغییرات کندیل  مفصل گیجگاهی فکی درافراد (50-20ساله)بدون علائم بالینی در شهریزد


بررسی میزان بزرگنمایی درکلیشه های پانورامیک تهیه شده دردانشکده دندانپزشکی یزد درسال1380
   


-

بررسی میکروبیولوژیک تیوب وفیلم رادیوگرافی درمراکز دولتی وخصوصی رادیوگرافی دندانی درشهریزد درسال 1380
   

بررسی رادیوگرافیک شیوع استئواسکلروز ایدیوپاتیک درناحیه خلفی فک پایین درشهریزد درسال 1381
   

بررسی حساسیت رادیوگرافی پری اپیکالی درتشخیص تحلیل اپیکالی ریشه دندان توسط مطالعه بافت شناسی
   

بررسی تغییرات زاویه تابش درتعیین دفکت های ایجاد شده (مشابه پوسیدگی)دررادیوگرافی (بایت وینگ)B.Wدرمحیط غیرزنده
   

بررسی میزان اگاهی دندانپزشکان استان یزد ازموارد کاربرد انواع رادیوگرافی دردندانپزشکی
   
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
بررسی ومقایسه ضخامت عاج درزیر پوسیدگی پروگزیمالی درکلیشه رادیوگرافی ونسج دندان
   


تعیین میزان  دقت رادیوگرافی دیجیتالی ومعمولی درارزیابی طول کانالهای انحنائ دار  دندانهای مولر فک پایین مولر فک پایین
   


بررسی همبستگی سن تقویمی ٬سن اسکلتی وسن دندانی وسن حاصل  ازرادیوگرافی پانورامیک درمراجعه کنندگان به کلینیک های دندانپزشکی شهریزد
   


بررسی میزان  دوز جذبی اشعه درپرتونگاری پانورامیک ومقایسه ان با سی تی اسکن
   

بررسی ومقایسه دقت رادیوگرافی های پانورامیک وپری اپیکال موازی وبایت وینگ درارتباط با تحلیل استخوان الوئول
   



مقایسه اثرسالوادوار پرسیکاوکیتوزان بر لیپیدهای خوندرموش بزرگ سفید ازمایشگاهی ویستار
   

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

بررسی ارتباط سنگهای پالپی بابیماریهای ایسکمیک قلبی -عروقی
   

عاطفه السادات هدایتیمحمدجعفررحمانی
   

دکترعزالدینی
   

دکترمحمدی دکترصدر دکترشهرابی
   


بررسی کارایی برنامه نرم افزاری سودوکالر درتکنیک رادیوویزیوگرافی جهت تشخیص پوسیدگیهای اولیه بین دندانی
   

محمدرضا رشیدی نژادمیبدی
   
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
دکترزنگوئی بوشهریدکترداوری
   

دکترعزالدینی
   


بررسی ارتباط سن دندانی باشاخص توده بدنی BMIدرکودکان 12-8ساله مراجعه کننده به دانشکده دندانپزشکی شهریزددرسال85
   

اکبرشریفی
   

دکترزنگوئی بوشهری
   

دکترعزالدینی دکترعقیلی
   


مقایسه ثبات دانسیتومتریک فیلم های داخل دهانی Et وInsightپردازش شده باداروی چامپیون وطیف ساز
   

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

میزان اگاهی دندانپزشکان شهریزد ازروشهای کاهش تابش اشعه به بیماران وکارکنان مطب
   


بررسی تاثیر داروی کیتوزان (پودرپوست میگو)برترمیم نقایص استخوانی درموشهای ازمایشگاهی
   


بررسی طول لیگامان استیلوهیوئید درمراجعین 20سال به بالا به دانشکده دندانپزشکی یزد
   



تعیین همبستگی زاویه گونیال در رادیوگرافی پانورامیک وسفالومتری لترال
   

ارزیابی اثر عمر دارو بر دقت تشخیص فیلمهای EوFدرتعیین موقعیت نوک فایل نسبت به اپکس رادیوگرافیک
   

داریوش هنرمندابراهیمی
   

دکترزنگوئی بوشهری


بررسی میزان دیستورشن رادیوگرافی پانورامیک وپری اپیکال وارزیابی Inclinicationدندانهای عقل رویش یافته
   



بررسی موفقیت دربی حسی عصبی کانال تحتانی بااستفاده از شاخص رادیوگرافیک لینگولا
   
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
دکتربحرالعلومی دکترزنگوئی بوشهری
   



بررسی همبستگی رادیو گرافی پانورامیک وجراحی درتعیین موقعیت دندان نهفته مولرسوم نسبت به کانال مندیبولار
   



دکترزنگوئی بوشهری دکترنواب اعظم

بررسی شیوع سلولهای اتموئید اینفرااوربیتال(سلولهای هالرز)دررادیوگرافی پانورامیک
   

محمد علی گلستانی
   

پزشک بازدید : 128 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

علیرضاپودینه
استادراهنما:دکترفریده باستانی
استاد آمار:دکتر حمید حقانی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
       بررسی ارتباط بین سبک زندگی با سازگاری مذهبی درسالمندان مبتلا به سکته قلبی درگنبدکاوس

(abstract)
      بهمن 1394
      فرشته احمدی
استاد راهنما : دکتر زهرا راهنورد
استاد آمار : دکتر امل ساکی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
       بررسی ارتباط فرسودگی شغلی با استرس ناشی از وجدان در مراقبین بهداشتی شاغل در خانه های سالمندان

(abstract)
      فروردین1394
      هادی عباس آباد عربی
استاد راهنما: دکتر فریده باستانی
استاد مشاور: دکتر الهام نواب
استاد آمار: دکتر حمید حقانی      بررسی کیفیت زندگی سالمندان مبتلا به دیابت و ارتباط آن با هوش هیجانی در سالمندان مراجعه کننده به کلینیک دیابت بیمارستان شریعتی تهران
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      اسفند ماه 1393
      راحله چالیک
استاد راهنما: دکتر الهام نواب
استاد مشاور: دکتر فریده باستانی
استاد آمار: معصومه طاهرپور      بررسی شبکه اجتماعی و ارتباط آن با کیفیت زندگی سالمندان بجنورد
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)     تیر ماه 1393
      اسماعیل فلاح مهرآبادی
استاد راهنما: دکتر مینو پاک گوهر
استاد مشاور: دکتر مهدی ابراهیمی
استاد مشاور آمار: حمید حقانی      بررسی ارتباط سبک زندگی با کیفیت زندگی در سالمندان مبتلا به استئوپروز مراجعه کننده به مراکز سنجش تراکم استخوان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1392
  azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      دی 1393
      یوسف بهزاد
استاد راهنما:  دکتر فریده باستانی
استاد مشاور آمار: حمید حقانی

      تأثیر برنامه توانمندسازی مبتنی بر پیگیری تلفنی (تله نرسینگ) بر خودکارآمدی در سالمندان مبتلا به پرفشاری خون

(abstract)
        دی 1393
      اصغر پورمحمدی
استاد راهنما:  دکتر فریده باستانی
استاد مشاور آمار: حمید حقانی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
      بررسی استرس درک شده و ارتباط آن با سلامت معنوی در سالمندان عضو انجمن پیشگیری و مهار دیابت بابل، 1392

پزشک بازدید : 207 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

عالیه تاجیک
اساتید راهنما:دکتر فریده باستانی
دکتر ژیلا میرلاشاری
استاد مشاور آمار:حمید حقانی      بررسی ارتباط هوش هیجانی با  استرس مادران دارای نوزاد  بستری در بخش مراقبت های ویژه نوزادان

(abstract)
      دی 1394
      مریم سلطاندوست ناری
اساتید راهنما :دکتر ملیحه کدیور
، دکتر نعیمه سیدفاطمی      تاثیر یادگیری الکترونیکی بر دانش و عملکرد پرستاران در ارتباط با تثبیت نوزادان قبل از انتقال
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      1394
      بدری فرهند
استاد راهنما: دکتر ژیلا میرلاشاری
استاد مشاور: دکتر مریم ویسی زاده      مقایسه تأثیر دو روش آموزش کارگاهی و یادگیری مبتنی بر تیم برآگاهی، نگرش و عملکرد پرستاران در مورد نوزاد مبتلا به سندرم محرومیت ازمواد در بخش های مراقبت ویژه نوزادان

(abstract)
       تیر 1394
      مهناز جعفرخانی
استاد راهنما اول: دکتر نیکو نیک نفس
استاد راهنما دوم: دکتر ژیلا میرلاشاری
استاد مشاور آمار:دکتر طاهره صادقی      بررسی واکنش پرستاران نسبت به هشدار اشباع اکسیژن در بخش مراقبت ویژه نوزادان
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      تیرماه 1394
      علی وفایی
استاد راهنما:زهرا دانشور عامری
اساتید مشاور:دکتر ژیلا میرلاشاری،
دکتر طاهره صادقی      تاثیر برنامه آموزشی جامع تغذیه کامل وریدی بر دانش و عملکرد پرستاران در بخش‌ مراقبت‌های ویژه نوزادان

(abstract)
      تیر 1394
      طاهره مخلص آبادی فراهانی
اساتید راهنما: دکتر ملیحه کدیور دکتر نعیمه سید فاطمی      بررسی تأثیر حمایت آموزشی مبتنی بر فضای مجازی بر رضایتمندی و خودکارآمدی مادران نوزادان بستری در بخش های ویژه نوزادان

(abstract)
       1394
      فاطمه ربانی
استاد راهنما: زهرا گودرزی
استاد مشاور: دکتر حسین دلیلی
استاد مشاور آمار: دکتر احمدرضا شمشیری     مقایسه تاثیر مراقبت آغوشی پدر،مادر و مراقبت روتین در تسکین درد نوزاد نارس بعد از خونگیری از پاشنه پا در بخش مراقبت ویژه نوزادان

(abstract)
      تیرماه  1394
      آزاده رنجبر
اساتید راهنما: دکتر نسرین خالصی
زهرا گودرزی تا     تأثیر گوش پوش بر واکنش های رفتاری و فیزیولوژیک نوزادان نارس
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      1393
      منا جزمحتشمی
استاد راهنما:  زهرا احمدی
استاد مشاور:  دکتر نعیمه سیدفاطمی
استادآمار:  حمید حقانی       بررسی ارتباط حمایت اجتماعی با رضایتمندی والدین ازمراقبت نوزادان نارس بستری

(abstract)
      خرداد94
      طاهره ستاری
استاد راهنما : زهرا دانشور عامری
استاد مشاور : دکتر فریده باستانی
استاد مشاور آمار: دکتر قدرت الله روشنایی     بررسی تاثیر مداخله خانواده محور مبتنی بر ارتباط کلامی بر استرس و مکانیزم های سازگاری(مقابله ای) مادران نوزادان بستری در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان

(abstract)
      تابستان    1394
      الهام شفیعی
استاد راهنما: زهرا دانشور عامری      تأثیر لالایی ب صدای مادری بر معیارهای فیزیولوژیک نوزادان نارس

(abstract)
      بهار 1394
      معصومه عسگری
استاد راهنما: زهرا گودرزی      بررسی تاثیر برنامه توانمندسازی بر استرس، اضطراب و افسردگی مادران نوزادان دارای کلستومی

(abstract)
      اردیبهشت  1394
      ریحانه عباس زاده
استاد راهنما : منصوره علی اصغرپور      مقایسه تأثیر ژل لیدوکایین و استنشاق رایحه اسطوخدوس بر شدت درد ناشی از ورود سوزن در فیستول شریانی وریدی در بیماران همودیالیزی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      اردیبهشت ماه 1394
      نگارین اکبری
اساتید راهنما:دکتر ملیحه کدیور
دکتر نعیمه سید فاطمی
استاد آمار:حمید حقانی       تاثیر روایت نویسی مادران بر روی استرس و رضایتمندی آنها از مراقبت
در بخش مراقبت های ویژه نوزادان در مراکز آموزشی درمانی  مرکز طبی کودکان و آرش

(abstract)
      فروردین 1394
      سمیه ملا نوروزی
اساتید راهنما:زهرا احمدی T دکتر نسرین خالصی
استاد مشاور آمار:حمید حقانی      بررسی تاثیر قنداق کردن بر درد ناشی از گذاشتن لوله دهانی- معدی در نوزادان نارس

(abstract)
      بهمن 93
      فاطمه محمّد دوست
اساتید راهنما: دکتر حمید پیروی /دکتر زیبا مسیبی
استاد مشاور: مینو میترا چهرزاد
مشاورآمار: عباس مهران       بررسی تأثیر اجرای برنامه توانمند سازی مادران بر آمادگی آنها برای مراقبت از نوزاد نارس در زمان ترخیص

(abstract)     بهمن 1393
      زهره اسکندری
استاد راهنما : زهرا دانشور عامری
استاد مشاور: دکتر ستاره ثاقب
استاد مشاور آمار: دکتر انوشیروان کاظم نژاد      بررسی سطح آگاهی پرستاران شاغل در بخش مراقبت ویژه نوزادان از اصول مراقبت های قبل از انتقال نوزادان

(abstract)
      مهر  1393
      پریچهر طلوری
استاد راهنما: دکتر نیکو نیک نفس
استاد مشاور: دکتر ژیلا میرلاشاری      بررسی تاثیر برنامه آموزش مراقبت های پرستاری بر پیامد های تهویه مکانیکی نوزاد بستری در بخش مراقبت ویژه نوزادان

(abstract)
      شهریور 1393
      ثریا شجاعی جشوقانی
استا راهنما: دکتر ملیحه کدیور
دکتر نعیمه سید فاطمی
استاد مشاور: دکتر محمدعلی چراغی
استاد مشاور آمار: حمید حقانی      بررسی ارتباط سلامت معنوی با میزان استرس و راهبردهای مقابله ای در مادران دارای نوزاد بستری در بخشهای مراقبت ویژه نوزادان
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)     اردیبهشت ماه  1393
      سرور سهرابی
اساتید راهنما:دکتر زیبا مسیبی
زهرا احمدی     بررسی تاثیر ماساژ بدن نوزاد توسط مادر بر رفتارهای دلبستگی مادران دارای نوزاد بستری در بخش  مراقبت های نوزادان

(abstract)
      شهریور ماه 1392
      سیده زهرا اعمی
استاد راهنمای اول : زهرا احمدی
استاد راهنمای دوم : دکتر مجید کلانی       مقایسه درک پرستاران و مادران نوزادان نارس از نیازهای مادران
در بخش مراقبت ویژه نوزادان

(abstract)
      تیر1392
      زهرا قاسمی  تجن گوکه
اساتید راهنما : دکتر پیمانه علیزاده طاهری ، زهرا دانشور عامری      مقایسه میزان حجم دریافت شیر مادر توسط نوزاد نارس با و بدون استفاده از شیلد

(abstract)
      بهمن 1393
      منا علی نژاد نائینی
استاد راهنما:دکتر حمید پیروی،
دکتر پریسا محققی
استاد آمار:عباس مهران      بررسی تاثیر وضعیت جمع شده تسهیل شده حین ساکشن بر درد و سازگاری با استرس نوزادان نارس بستری در بخش مراقبت های ویژه نوزادان
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      دی 1392
      نرگس شفیعی
استاد راهنما :مریم رحمتی      بررسی رفتار پرستاران در پیشگیری از تحریک بیش از اندازه نوزادان نارس بستری در بخش NICU  بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران

(abstract)
      بهمن 92
      مرضیه رضایی
استاد راهنما :معصومه ذاکری مقدم
و دکتر غیاثوندیان
استاد آمار: دکترحمید حقانی      مقایسه درک از مراقبت بیهوده در پزشکان و پرستاران بخش های مراقبت ویژه بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی  شیراز در سال 1393

(abstract)
      دی ماه 92
      ناهید رجایی
استاد راهنما: دکتر فریده باستانی، دکتر الهه امینی
استاد مشاور: سارا  جان محمدی
استاد آمار: دکتر حمید حقانی      بررسی تاثیر مراقبت کانگرویی بر وضعیت خواب و بیداری نوزادان نارس


(abstract)      تیر 1391
      فاطمه خسروانی
استاد راهنما: دکتر نورالدین محمدی
اساتید مشاور: دکتر پریسا محققی، مهندس محمد رنجبریان
استاد مشاور آمار: آغا فاطمه حسینی       بررسی محرک های صوتی در بالین نوزادان نارس بستری در بخش های ویژه نوزادان بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(absrtact)       تیر ماه 1391
      سیده مریم مظفری نیا
اساتید راهنما: دکتر ملیحه کدیور
خانم زهرا دانشور عامری
استاد مشاور: Jan Tedder
استاد آمار: آقای حمید حقانی      تاثیر برنامه آموزشی "کمک - شناخت- راهنمایی" بر آگاهی از رفتار نوزاد نارس و استرس پدران نوزادان نارس بستری در بخش مراقبت های ویژه نوزادان در مرکز طبی کودکان تهران

(abstract)
    شهریور 91
      الهه نایب لویی
استاد راهنما: دکتر منصوره اشقلی فراهانی
استاد مشاور: دکتر نسرین خالصی
استاد آمار: آغا فاطمه حسینی      ارزیابی وضعیت ساختارموجود بخش های مراقبت ویژه نوزادان براساس استانداردهای پیشنهادی در بیمارستان های دولتی دانشگاه علوم پزشکی تهران درسال 1391

(abstract)
    تیرماه 1391
      زهرا اسکندری
اساتید راهنما: دکتر پریسا محققی-دکتر نعیمه سید فاطمی
استاد مشاور:Dr. Heidelise Als
استاد مشاور آمار: حمید حقانی     بررسی تأثیر قراردادن در" لانه " برمعیارهای حرکتی استرس نوزادان نارس بستری در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      شهریور ماه 1391
      نسرین محمودی
استاد راهنما: دکتر پریسا محققی، خدیجه زارعی
استاد مشاور : دکتر محمود ایمانی
استادآمار: حمید حقانی       بررسی تاثیر تحریک حسی حرکتی دهان ومکیدن غیر تغذیه ای بر تحمل تغذیه دهانی نوزادان نارس

(abstract)     1391
      ملیحه جاوید پور
اساتید راهنما:دکتر زیبا مسیبی
مریم رحمتی
استاد آمار: دکتر حمید حقانی       بررسی تأثیر مراقبت مادرانه آغوشی، بر درد هنگام نمونه گیری از پاشنه پا در نوزادان نارس بستری در بخش مراقبت ویژه نوزادان

(abstract)
     اسفند 1391
      ام البنی رحیمی
استاد راهنما: خانم زهرا گودرزی
خانم دکتر نسرین خالصی
استاد مشاور: دکتر فرین سلیمانی، دکتر نورالدین محمدی
استاد آمار: آقای دکتر احمدرضا شمشیری      بررسی موانع و میزان اجرای جنبه های مراقبت تکاملی در بخش های مراقبت ویژه نوزادان بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)      بهمن 1391
      پریسا رفیعی
استاد راهنما: دکتر الهه امینی ،خدیجه زارعی
استاد مشاور: دکتر مجید حمیدی
استاد مشاور آمار: دکتر محمودرضا گوهری       بررسی تأثیر موسیقی کلاسیک و لالایی بر معیارهای فیزیولوژیک و وضعیت خواب و بیداری شیرخواران نارس بستری در NICU

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

پزشک بازدید : 220 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

Sciences Statistical Package for the Social یا به اختصار SPSS به معنای بسته آماری برای علوم اجتماعی بوده و از جمله نرم افزارهای پرکاربرد در علوم پزشکی می باشد که در تهیه پایان نامه‏ ها و تحقیقات و نوشتن مقالات دارای اهمیت ویژه می باشد. رفرانس های متعددی برای آموزش این نرم افزار به زبان فارسی چاپ شده است، سعی خواهم کرد در سلسله مطالبی این رفرانس ها را معرفی و نیز در حد توان در جهت آموزش این نرم افزار گام برداریم. برای مشاهده مطالب بحث شده به بخش

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

پزشک بازدید : 117 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

سهیلا پیرداده بیرانوند
اساتید راهنما:دکتر زهرا بهبودی مقدم،دکتر مهوش صلصالی
استاد مشاور:دکتر حمید علوی مجد      تبیین چگونگی ترس از زایمان طبیعی و تعیین عوامل مرتبط با آن در زنان نخست باردار
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
      azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
اسفند 1394
      زهره خلجی نیا
اساتید راهنما: دکتر زهرا بهبودی مقدم و دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی
استاد مشاور: دکترمینو محرز      تجربه زیسته بارداری درزنان HIV مثبت

رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
      دی 1394
      سیمین منتظری
استاد راهنما: دکتر نورالدین محمدی
استاد مشاور: دکتر حسن افتخار اردبیلی
استاد مشاور: دکتر جواد علاقبندراد      تجربه زیسته مادران نوجوان از بارداری

رساله دکتری تخصصی بهداشت باروری
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      دی/ 1394
      فرشته بهمنش
استاد راهنما: دکتر زیبا تقی زاده
دکتر ابوعلی ودادهیر
اساتید مشاور: دکتر عباس عبادی
دکتر ابوالقاسم پوررضا
دکتر محم جلال عباسی شوازی      رفتارهای باروری زنان در الگوهای همسرگزینی: مطالعه ترکیبی توضیحی متوالی
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
      مهر 1394
      فهیمه رنجبر
اساتید راهنما:دکتر زهرا بهبودی مقدم و دکتر محمد مهدی آخوندی
استاد مشاور: دکتر لیلی بریم نژاد      تجربه زیسته زنان باردارشده با استفاده از روش های کمک باروری
رساله دکتری بهداشت باروری
  azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138 
(abstract)
       تیر 1394
      فاطمه یاری
اساتید راهنما:دکتر زهرا بهبودی مقدم،دکتر سرور پرویزی
استاد مشاور: دکتر ناهید دهقان نیری      طراحی و اجرای برنامه سلامت باروری برای دانشجویان مؤنث دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان: مطالعه ای با رویکرد اقدام پژوهی
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
      خرداد 1394
      مریم قراچه
اساتید راهنما: دکتر نورالدین محمدی، دکتر حمید عمادی کوچک     تجربه زیسته زنان HIV مثبت از خشونت خانگی
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
      تیر 1394
      لیلا امیری فراهانی
اساتید راهنما: دکتر زیبا تقی زاده، دکتر محسن اسدی لاری
استاد مشاور: دکتر سرور پرویزی      اجرا و ارزشیابی برنامه ارتقا فعالیت جسمانی در زنان: اقدام پژوهی ترکیبی
رساله دکتری بهداشت باروری
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      خرداد 1394
      زهرا شاهواری
اساتید راهنما: دکتر زهره پارسا یکتا، دکتر فیروزه رئیسی
اساتید مشاور: دکتر عباس عبادی، دکتر انوشیروان کاظم نژاد     طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش رضایت جنسی در زنان متأهل
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
      اردیبهشت 94
      شیرین شهبازی صیقلده
استاد راهنما: دکتر اعظم بحیرایی- دکتر سیدرضا مجد زاده
استاد مشاور: دکتر عباس عبادی- دکتر رویا کلیشادی      طراحی و روانسنجی پرسشنامه سنجش عوامل شروع مصرف قلیان در زنان: یک مطالعه ترکیبی اکتشافی متوالی
رساله دکتری بهداشت باروری
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      شهریور 1393
      فرزانه سلطانی
استاد راهنما: دکتر اعظم بحیرایی
اساتید مشاور: دکتر محمد علی چراغی-  دکتر عباس عبادی
مشاور آمار:دکتر عباس رحیمی فروشانی     عوامل خطرساز و محافظت کننده مرتبط با رفتارهای پرخطر نوجوانان:
یک مطالعه ترکیبی
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
      شهریور 1393
      فاطمه باکوئی
استاد راهنما: دکتر اعظم بحیرائی
استاد مشاور: دکتر عیسی محمدی     تحلیل و تبیین سرمایه اجتماعی و وضعیت سلامت زنان سنین باروری: یک مطالعه ترکیبی متوالی توضیحی
رساله دکتری بهداشت باروری
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
      شهریور 1393
 
      الهام خوری
استاد راهنما: دکتر اعظم بحیرائی
اساتید مشاور:  دکتر فضل الله احمدی،دکتر فضل الله غفرانی پور
دکتر عباس رحیمی فروشانی      نگرانی های سلامتی نوجوانان و ارائه راهبردهای کاهش آن: یک مطالعه ترکیبی
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
    خرداد1393
      ستاره همامی
اساتید راهنما: دکتر علی منتظری ،دکتر حسن افتخار اردبیلی
اساتید مشاور: دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی ،دکتر یوسف کریمی ،دکتر مهدی مشکی
استاد آمار : دکتر سحرناز نجات     نگرش های نقش جنسیتی در زندگی خانوادگی : طراحی و روانسنجی     یک ابزار فرهنگ مدار در جامعه ایرانی

  رساله دکتری بهداشت باروری
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
    خرداد ماه 1393 
      اشرف کاظمی
استاد راهنما: دکتر فاطمه رمضان زاده و دکتر پروانه یاوری
استاد مشاور: دکتر محمد حسین نصر اصفهانی، دکتر سحر ناز نجات، دکتر عباس رحیمی، دکتر علی اکبر صبور     بررسی ارتباط شیوه زندگی زنان با استرس اکسیداتیو مایع فولیکولی و نتایج آزمایشگاهی روش های کمک باروی در مرکز باروری و ناباروری اصفهان
(رساله دکتری)

(abstract)
    تیر ماه 1391
      ناهید جوادی فر
استاد راهنما: دکتر فرشته مجلسی
استاد مشاور: دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، دکتر علی منتظری
استاد آمار: دکتر سحرناز نجات     طراحی و روانسنجی ابزار جهت بررسی تجربه انطباق با نقش مادری در زنان نخست زای ایرانی
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
    اسفند 1391
    azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138 
مژگان میرغفوروند
استاد راهنما:دکتر اعظم بحیرایی
استاد مشاور:دکتر عیسی محمدی
دکتر سکینه محمد علیزاده
استاد آمار:دکتر سحر ناز نجات
   
رفتارهای ارتقادهنده سلامت و حمایت اجتماعی در زنان سنین باروری: یک مطالعه ترکیبی
رساله دکتری بهداشت باروری

(abstract)
     اسفند
1390
     

زینب حمزه گردشی

استاد راهنما: دکتر اعظم بحیرائی ، دکتر محمد رضا محمدی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
استاد مشاور : دکتر عیسی محمدی
استاد آمار: دکتر سحرناز نجات      رفتارهای پرخطر نوجوانان و طراحی راهبردهای بهبود دهنده شایع ترین رفتار پرخطر: یک مطالعه ترکیبی متوالی توضیحی
رساله دکترای بهداشت باروری
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
(abstract)
     اسفند
1390
      زهرا بهبودی مقدم
استاد راهنما:حسن افتخار اردبیلی
استاد مشاور:فاطمه رمضان زاده      خشونت خانگی در زنان نابارور ، تحلیل عوامل موثر بر آن و ارائه راهکارهای مناسب پیشگیری
رساله دکترای بهداشت باروری

پزشک بازدید : 80 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)
 پروپوزال و پایان نامه پزشکی (10)
دانلود رایگان (7)
پایان نامه (6)
کتاب پزشکی (6)
پروپوزال (6)

پزشکی (4)

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

 

تحلیل آماری (3)
نوشتن پروپوزال و پایان نامه پزشکی (2)
انجام (2)
نوشتن (2)
انجام پایان نامه (1)
spss (1)
پروپوزال نویسی (1)
مقاله پزشکی (1)
نوشتن پایان نامه (1)
دانلود رایگان کتاب پزشکی (1)
انجام پروپوزال (1)
نوشتن پروپوزال (1)
ترجمه متون پزشکی (1)
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

مشاوره پروپوزال و پایان نامه پزشکی
    دانلود رایگان کتاب عمومی و تخصصی در زمینه پزشکی
    دانلود رایگان مقاله در زمینه پزشکی
    آموزش SPSS و تحلیل آماری برای رشته پزشکی
    ترجمه متون تخصصی پزشکی
    نکات مهم در نوشتن پروپوزال و پایان نامه
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

مشاوره پروپوزال و پایان نامه پزشکی

پزشک بازدید : 98 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

پروپوزال پزشکی | پروپوزال دندانپزشکی | پایان نامه پزشکی | پایان نامه دندانپزشکی

نوشتن پروپوزال، پایان نامه دکتری عمومی و تخصصی و مقالات فارسی و انگلیسی (ISI و PubMed) رشته های پزشکی و دندانپزشکی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهیم.

تیم ما متشکل از دانشجویان سال آخر رشته های پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه تهران است که با تجربه بالا در زمینه فعالیت های پژوهشی و صرفا به دلیل علاقه شخصی قصد کمک به سایر دانشجویان در امور پژوهشی دارند، تا دانشجویان بتوانند با هزینه منطقی و به صورت تخصصی به اهداف خود برسند.

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138

سرچ مقالات (به همراه تامین متن کامل): 350 هزار تومان

آنالیز آماری: 300 تا 400 هزار تومان

آماده سازی پروپوزال تخصصی: 750 هزار تومان

آماده سازی پایان نامه:

          عمومی: یک میلیون و پانصد هزار تومان

          تخصصی: یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان

نوشتن مقاله فارسی: یک میلیون و دویست هزار تومان

نوشتن مقاله انگلیسی: 

          منتج از پایان نامه: یک میلیون و 400 هزار تومان

          سایر موارد: یک میلیون و 600 هزار تومان

انجام و نوشتن کامل مقاله مروری انگلیسی: دو تومان

انجام و نوشتن کامل و 100% اصولی مقاله مروری نظام مند (Systematic Review): دو میلیون و پانصد هزار تومان

 

نحوه پرداخت: به صورت توافقی، بخشی از هزینه به صورت پیش پرداخت و باقی هزینه ها به صورت مرحله ای با پیشرفت کار دریافت می شود.

اعتبار: تیم ما با سابقه طولانی در زمینه فعالیت های پژوهشی تا به حال مقالات (ارجینال و مروری) و پایان نامه های متعددی برای سایر دانشجویان تهیه کرده اند.

 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

اطلاعات تماس:

azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138


در صورت عدم پاسخگویی لطفا پیام کوتاه ارسال کنید.

پزشک بازدید : 92 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

نجام پایان نامه پزشکی به دلیل ماهیت خاص آن و اینکه با زندگی انسان‌ها سروکار دارد اهمیت ویژه‌ای دارد. رشته پزشکی را می‌توان جزو چند رشته محبوب در تمام دنیا دانست که افراد بسیاری متقاضی حضور در کلاس‌های آن هستند. به دلیل سنگینی دروس دانشجویان رشته پزشکی، آن‌ها معمولاً در امور پژوهشی ورود زیادی نداشته و به همین دلیل در انجام پایان نامه پزشکی به مشاوره‌های تخصصی نیاز دارند. موسسه ایران تحقیق آمادگی دارد که با رعایت تمام اصول اخلاقی و علمی در جهت انجام پایان نامه پزشکی در تمامی مراحل آن با دانشجویان همکاری نماید.
انجام پایان نامه پزشکی در حیطه‌های زیر:
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
انجام پایان نامه پزشکی در حیطه تغذیه دوران بارداری

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه اعصاب و روان

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه در حیطه سلامت قلبی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
انجام پایان نامه پزشکی در حیطه دیابت

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه میزان شیوع بیماری‌ها

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه سلامت قشرهای آسیب پذیر

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه خدمات بیمارستانی مناسب

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه افکار سنجی در بین جمعیت

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه اطلاعات پزشکی جمعیت

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه استفاده از روش‌های جدید توسط پزشکان

انجام پایان نامه پزشکی در حیطه روش‌های آموزشی جدید دانشجویان پزشکی
انجام پایان نامه دندانپزشکی
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
انجام پایان نامه دندانپزشکی نیز در کنار انجام پایان نامه پزشکی جزو الویت‌های کاری و اخلاقی موسسه ایران تحقیق است. برای انجام پایان نامه دندانپزشکی دانشجو باید پس از انتخاب موضوع به نگارش پروپوزال بپردازد. این موسسه آمادگی دارد که در تمامی مراحل انجام پایان نامه پزشکی و ندانپزشکی مشاوره رایگان و خدمات ویژه ارائه دهد.

نگارش پروپوزال
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
با توجه به دشواری‌هایی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی در رابطه با انتخاب موضوع و نگارش پروپوزال وجود دارد، ارائه مشاوره‌های تخصصی به این گروه از دانشجویان ضروری است. همچنین از آن‌جا که این دانشجویان در طول تحصیل خود آشنایی اندکی با مباحث آماری و پژوهشی دارند باید در این زمینه مشاوره‌هایی ارائه شود.
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138azpayan.ir
softazir@gmail.com
0938-433-0138
برای دریافت مشاوره رایگان درباره انتخاب موضوع، نگارش پروپوزال و انجام پایان نامه پزشکی به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید. همچنین برای ثبت سفارش انجام پایان نامه خود به صفحه ثبت سفارش آنلاین مراجعه نمایید.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 105
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 1,204
  • بازدید کلی : 21,749